Koliko dužina text-a vašeg oglasa utječe na uspješnost vaše kampanje?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Dosta rasprave se vodi oko same dužine texta u samom Facebook oglasu, koja je opcija bolja. Po meni, ako uopće razmišljate između ove dvije opcije, već ste krenuli pogrešnim putem. Iako govorimo o tekstu oglasa, ovo su kompletno dvije različite stvari koje se ne mogu baš uspoređivati ili trpati pod istu kategoriju. Zašto? Prije nego dam odgovor, moram se vratiti na stanje uma osobe koja će konzumirati sadržaj oglasa, odnosno trebate znati vi, kao oglašivač, kome se želite obratiti, uz još jednu bitnu stavku. I o njoj malo kasnije. Kao što već znate, većinu vaših posjetitelja možemo svrstati u 3 kategorije. Pored 3 kategorije posjetitelja, imamo i 4 vrste oglasa koje radimo:

1.  Kreiranje publike

2.  Generiranje pretplatnika

3.  Awareness ads

4.  Sales ads

Svaka od njih ima različit cilj sa svojom različitom porukom i nivoom svijesti posjetitelja. I za svaku od njih možemo koristiti i duži format teksta i kraći. Ovisi o branši i vašoj publici, ali još bitnije, cilju koji želite postići. Koji je izbor vama bolji, možete jedino znati ako testirate obje opcije, nikako se nemojte oslanjati na preporuke, šta drugi kažu ili nečija iskustva. Ono što vam ja mogu preporučiti, jest kako na ispravan način koristiti obje opcije. A na vama je da ih testirate. Da vam dam odgovor zašto ja ne svrstavam u isti koš dužinu text oglasa. Uzmimo za primjer privi tip oglasa, bildanje publike. Preporuka je da treba koristiti krati oglas koji najčešće sadržava pitanje u sebi ili intrigira čitatelja kako bi klinku na sam oglas, posjetio vašu stranicu te će dalje sam text na vašoj stranici odraditi drugi dio posla. To je sasvim OK, i sam koristim ovakav pristup u većini svojih oglasa prvog nivoa. Prednosti ovakvog tipa texta oglasa:

  •  Idealna strategija za kreiranje retargeting liste, pogotovo ako promovirate članak na prvom nivou vašeg marketing funnel-a (osobno koristim troslojni marketing, više možete saznati ovdje).
  •  Vaš click-through-rate (CTR) će biti veći a samim tim i cijena oglasa manja

Međutim, ono što trebate znati jest, kada se koristite ovakav pristup, privući će te i veliki broj osoba kojima će na prvu biti možda interesantno ono što pročitaju u oglasu te iz neke čiste znatiželje kliknu na oglas. I sad odlazim u konflikt s onima koji kažu da treba izbjegavati duge oglase s osobama koje nisu upoznate s vama niti s vašim brendom. Ja kažem da treba, odnosno da slobodno možete koristiti dugi text zbog sljedećeg:

  • pametnim korištenjem dužeg texta oglasa identificirat će te osobe koju su istinski zainteresirane za temu o kojoj govorite
  • dobit će te kvalitetnije posjetitelje vašoj stranici
  • samim tim smanjit će se broj posjeta, ali kao što rekoh, kvaliteta će porasti
  • micro targeting je reklamiranje budućnosti, i biti relevantan osobi je primarni cilj online marketinga, tako da će te ovim pristupom definitivno biti bliži tom cilju. Kao što vidite iz ovog primjera, obje opcije imaju svoje prednosti. Pa kako se odlučiti kojim putem krenuti?Vaš biznis kao i vi jest jedinstven, tako će se i vaša poruka unutar oglasa drugačije ponašati (u smislu reakcije osoba koje vide oglas) ili zvučati drugačije od konkurencije. Samim tim će i vaši rezultat biti drugačiji. Jednostavno testirajte obje opcije i gledajte koja vam donosi veću konverziju kroz određen vremenski period. Ni slučajno gledati trenutnu konverziju samog oglasa nego koliko osobe koje su došle kroz taj oglas doprinose vašem biznisu jer će sigurno biti manji postotak posjeta kod opcije dužeg oglasa. Ali samim tim, što su osobe više izložene vašoj marketinškoj poruci, to će njihova dugoročna vrijednost biti veća. Online biznis je ipak biznis koji treba gledati na duže staze, te se trebate držati one opcije koja vama doprinosi više a ne da se vodite vlastitim emocijama ili donosite odluke na temelju njih ili vašeg mišljenja, ili nečije preporuke. Ako niste sigurni kada koristiti kratki a kada dugi text u oglasu, onda se definitivno možete držati sigurne i provjerene strategije, a to je da koristiti ove opcije ovisno o nivou svijesti osobe kojoj se obraćate. Provjereno je da, osoba koja je upoznata s vama i vašim brendom, spremna potrošiti više vremena s vama, pa tako će i duži format oglasa pokazati bolje rezultate kod tih osoba. Ono što jest bitno kod oglasa s dužim textom jest sam format tekst i što napisati. A nema boje opcije od teksta koji priča priču. Znate li kako koristiti priču ako izaberete dugi format texta oglasa?

Napisao sam članak koji je posvećen upravo toj temi. Kliknite ovdje i saznajte kojih 5 elemenata treba sadržavati text vašeg oglasa.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke