Kako tehnologija utječe na uspjeh vašeg online biznisa?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Kako pratiti korak sa silnim tehnološkim napretkom – ako se bavite marketingom? Na moju sreću, spadam u one koji obožavaju tehnologiju i sve što ona donosi. Ali…šta ako spadate u one koji nisu baš naklonjeni silnim promjenama? Ili da postavim pitanje ispravno: kako uskladiti marketing i online prodaju sa silnim tehnološkim razvojem i brzinom kojom se mijenja? Jesmo li već sad u zaostatku s najnovijom tehnologijom? Hoće li nas pregaziti konkurencija koja se bolje razumije u tehnologiju od nas? Da li je moguće pratiti ovaj razvoje? Odgovor bi bilo: nije moguće!

Ovo su potpuno pogrešne pretpostavke i način razmišljanja, a opet, mnoge muči tehnologija. I sad ću vam olakšati stvar…što se tiče marketinga i prodaje online, tehnologija nikada nije bila ključna, niti će činiti razliku koja će odlučiti hoće li vaš biznis uspjeti ili propasti…na svu sreću. Kako trebate gledati na tehnologiju i njen razvoje? Tehnologija je samo sredstvo prenošenja vaše poruke i načina komunikacije. A vaša poruka i sama komunikacija ne ovisi o tehnologiji. Nećete vi napisati bolji text oglasa ako znate koristiti Facebook oglašivačku platformu! Ona će vam samo pomoći da distribuirate vaš sadržaja, vašu poruku, ali ne i kvalitetu vašeg sadržaja. Nadam se da vam je sad jasnije koliko tehnologija NE utječe na uspjeh vašeg biznisa. Ja vas naučim za 2 sata sve što trebate znati o samo Facebook oglašivačkom software-u, ali nema šanse da vas naučim u 2 sata kako se ispravno radi marketing. Ali to sad nije tema ovog videa. Ono što bih još želio napomenuti, a vezano je upravo za najnovije tehnološke trendove i izmjene online svijetu: prije par dana, u svom Facebook newsfeed-u gledam video Gary Vaynerchuk-a. Nije ga potrebno posebno predstavljati…svjetski brend, medijski megaloman. Gledam video od 2 minute gdje Gary, evo sad već krajem 2018-e, govori kako ciljati kupce koristeći YouTube.

miso mlakic blog best practice

Savjet koji Gary daje jest sljedeći: ako želite uspjeti s YouTube oglasima, biti ispred svojih kupaca, tako što:
  • prvo iskoristite Google keyword tool, što je Googleov besplatni alat gdje možete naći sve ključne riječi koje ludi kucaju u Google search i tako naći ključne riječi vezane za vašu branšu, ako slučajno niste znali.
  •  nakon toga, Gary savjetuje da pomoću tih ključnih riječi ubacujete reklame u YouTube videe – kao osoba će doći gledati neke gluparije i odjedanput vidi oglas za proizvod koji je tražila prijem mjesec dana – bit će super relevantan oglas i velika mogućnost kupnje.

Nije mi cilj bio da vas educiram kako iskoristiti video oglase koristeći Google, nego mi je cilj nešto potpuno drugo. O tome za sekundu.

Da se još samo malo vratim na Gery-ja. On priča s tolikom energijom o ovome kao da je to nešto što je on otkrio. Ali u stvari, to je strategija za koju ja znam već jedno 5-6 godina. Možda netko od vas i duže. I šta bi trebao pomisliti kako Gary “zaostaje” za mnom 5-6 godina? Ni slučajno! A evo i zašto.  Zaključak ove priče: strategije, marketinške strategije koje su funkcionirale prije 5-6 godina, prije 50-60 godina će funkcionirati danas, i u budućnosti. Tehnologija će vam pomoći da na lakši način dođete do potencijalnih kupaca. Ali ono što je ključno, i jednina presudna stvar u svemu ovome jest sljedeće: nemojte biti oni koji će reći “Gary (ili Mišo) pričaju o nečemu što je već zastarjelo”, ili “a kad sam ja to čuo…”, budite oni koji to rade i primjenjuju u svoj biznis! Uzmite stvar u svoje ruke, i tek tada će te primijetiti razliku. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke