Internet marketing proračun

Autor: Miroslav Varga

Datum: 13 svibnja, 2020

Ima li Vaš internet marketing maksimalni učinak?

Google AdWords sustav zaista je jedan o najmoćnijih alata u internet oglašavanju. Koristili smo i koristimo druge sustave, ali niti jedan sustav ne daje ni približno tako dobre povratne podatke. I najljepše, stalno se dograđuju nove funkcije.

Impression share na razini Adgrupe

Nedavno uvedeno mjerenje impression share na razini oglasne grupe (Adgroup) pokazalo je neke vrlo zanimljive rezultate. Svakako savjetujem da pročitate što je impression share, kako tumačiti taj podatak i njegove sastavnice IS lost (budget) i IS lost (rank). Što je pokazao impression share na razini Adgrupe?

Poslužiti ću se primjerom koji volim pokazivati na predavanjima. Pojam pretraživanja ‘kolači’ u Hrvatskoj (i susjednim nam državama) ima izražen snažan sezonski porast koji je nešto manji pred Uskrs i eksplodira pred Božić.

Miroslav Varga blog best practice

Dinamika prikaza riječi kolači u Google tražilici

Iz dijagrama je vidljivo koliki su pikovi i kada se događaju. Ako ne znate da se Vaš pojam ponaša tako da ima izražen snažan porast u nekom trenutku, lako izgubite tržišnu utrku. Uzmite primjerice pojam kolači u 2011. godini.

Miroslav Varga blog best practice

Ulaganje u ključnu riječ kolači

Ako je dnevni proračun ulaganja u oglašavanje za riječ kolači označen crvenom linijom, do početka studenog impression share bio bi 100% ili vrlo blizu toga. Tada bi se moglo zaključiti da je obuhvaćeno cijelo tržište. Ako ne znate da se događa nagli rast pretraživanja u drugoj polovici studenog, a pogotovo u prosincu, gubite priliku za božićnu zaradu. Kako je porast potražnje kratkotrajan, ali vrlo snažan, dnevni proračun ne može osigurati predstavljanje tržištu kada je najveća potražnja.

Impression share crvenog ulaganja koje je do početka studenog imalo impression share 100% je oko pet puta manje od potencijala potražnje u prosincu. Da se ne bi dogodilo da zbog naglog porasta potražnje u nekom trenutku oglasi stanu, preporučujemo namještanje dnevnog proračuna nekoliko puta iznad onog koji ima impression share 100%. Za svaki slučaj!

Što to znači za AdGrupe?

Miroslav Varga blog best practice

Impression share za Adgrupe

Ako se taj primjer preslika na impression share Adgrupe, lako se identificira koja adgrupa ostaje ‘bez daha’ jer je proračun kampanje premalen za sve Adgrupe. U takvim slučajevima, najbolje je izdvojiti kritične adgrupe u zasebne kampanje s bitno većim proračunom. Ako je to previše posla, biti će dovoljno samo povećati proračun kampanje. Ako pak za to nemate novaca, identificirajte unutar adgrupa koje ključne riječi su najvažnije pa ih izdvojite u zasebnu kampanju s izdašnijim proračunom.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke