Koji je oglas najbolji

Autor: Miroslav Varga

Datum: 12 svibnja, 2020

Optimizacija prema manje očitim podacima

Internet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj članak. Najviše zato što od klijenata često stignu zahtjevi koji nisu utemeljeni na ‘pravim’ KPI (Key Performance Indicators). Primjerice u ovoj tablici su rezultati koje su postigli neki oglasi dopunjeni rezultatima iz Google Analytics e-commerce modula:

Miroslav Varga blog best practice

Koji je oglas najbolji?

Na prvi pogled najbolji je oglas br 2 (najmanja cijena konverzije, najveći ukupni prihod). Ali, da je kojim slučajem oglas 4 imao prilike ostvariti više prikaza (veći proračun ili drugačiju frekvenciju prikazivanja oglasa), vjerojatno bi imao duplo bolje rezultate.

Što je PPI?

Ako se mjeri tzv. PPI (Prihod po impresiji) odnosno koliko je neki oglas donio zarade u odnosnu na učestalost prikazivanja, stvari se bitno mijenjaju. Tada ispada da je najbolje ulagati u oglas 4. Duplo bolje od svih ostalih oglasa. PPI nam pokazuje jednostavnu, ali skrivenu činjenicu koja je jasna ako se analiziraju podaci. Oglas 4 ima doduše 15% skuplju konverziju, ali ima oko 20 % bolji postotak konverzije i klikom na njega se prodala skuplja roba. Kod optimizacije o tome treba voditi računa. Preduvjet za to je da su AdWords i Analytics računi povezani.

Zbog našeg pristupa AdWords kampanjama i testova koje radimo, naše kampanje postižu odlične rezultate. Nije stoga čudno da nas je Google proglasio pobjednikom nacionalnog Engage natjecanja. Oni koji su bili na našim seminarima znaju da je zasluženo 😉

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke