Zašto dopuštate da faktor sreće utječe na vaš online biznis?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 15 svibnja, 2020

Imati svoj privatni online biznis…biti svoj šef…
Upravljati kompletnim sustavom iz ugodne fotelje radne sobe ili ureda…
Imati globalno tržište na samo par klikova udaljenosti…
Radno vrijeme…šta je to?
Samo su neki od prednosti, i težnji, svih nas koji imamo online biznis ili onih koji se spremaju poreknuti svoj online biznis.
Međutim, kada ga pokrenemo, bez obzira koliko naša ideja bila jedinstvena, ili koliko entuzijastični bili, vrlo brzo će te shvatiti da ste samo kap u moru.
Ako vam mama, tata, brat, susjed, prijatelj kažu da imate super ideju i da bi oni to sigurno kupili, recite im hvala i otiđite na internet i saznajte da li tržište stvarno treba tu “jedinstvenu” ideju i koliko veliko (ugrubo) je tržište kojem ga možete ponuditi. Da li ono uopće postoji.
Napomena: Ne želim ni slučajno da ovo netko shvati kao nekakvo obeshrabrenje ili odgovaranje od online biznisa ili bilo kakvog oblika privatnog biznisa. Čak štoviše, čestitam na hrabrosti, gurajte svoje snove, te vam želim svu sreću! (iako sreća nema veze sa uspjehom online)
Ono što u stvari želim, jest skrenuti pozornost na potencijalne opasnosti i upozoriti na najčešće greške ili čak zablude, kada govorimo o online biznisu.
Da nastavim…postavili ste stranicu, izgleda mrak. Mobilno responzivna, loada se u mikro sekundama (da malo pretjeram).
Objavili ste čitavom svijetu (preko društvenih mreža) za vaš proizvod/uslugu, kupio tetak prvi proizvod, vi super uzbuđeni, refrešate PayPal account u iščekivanju iduće kupnje ali ona nikada da dođe.
Na žalost, to je sudbina velike većine online biznisa.
Jedan scenario koji sam i sam proživio na žalost, tako da sam se prisajući ovo, nerado sjetio i svojih online početaka.
Oslanjati se na faktor sreće u online biznisu je ravno poslovnom ubojstvu.
Stvari neće, da još jednom ponovim…stvari se neće same od sebe razviti, niti će te biti primjećeni u toj mjeri da će vam biznis procvjetati samo iz razloga što ga imate. Postoji tu viralni fenomen koji “pogodi” pojednine biznise, ali to su samo pojedini…
Nedavno sam čitao da se prosječno pokrene 83.000 online biznisa…dnevno. I to je neka neslužbena brojka. Tko zna koji je pravi broj. A broj stranica koji nastaje svaki dan…pa mislim da se taj broj ni u školi ne uči (šala naravno).
Ono što želim reći jest da više nije 1996 i da posjedovanje extra prelijepo-brze stranice danas apsolutno ništa ne znači…svi to imaju.
Uzdati se u sreću i jedinstvenost svog proizvoda (vrati se dvije rečenice ranije i vidi koliko “jedinstvenih” biznisa se pokrene dnevno) ne garantira uspjeh. Na žalost.
Ono što vam treba jest provjerena metoda kojom će te se moći dignuti iz silnog zujanja da tako kažem, identificirati potencijalne kupce i postati bitni u svom tržištu, svojoj publici.
Kao što je Gary V. rekao: “Danas vam nisu samo konkurencija ljudi iz vaše branše…danas se natječete i sa zubatima, i sa automehaničarima, i s life trenerima, konzultantima itd…svi se bore za onaj komad prostora ekranu kupca!”
Zbog toga, i još mnogo drugih faktora, kao što je povećavanje cijene online oglašavanja na primjer, bitno je da iskoristite što veći broj posjeta koje imate na svojoj vlastitoj stranici.
Pod “iskoristite”, mislim na konvertiranje posjetitelja u pretplatnike i konačno kupce.
Pa šta napraviti?
Volio bih kada bi odgovor bio toliko jednostavan da stane u samo jedan blog post. Ali na žalost nije…
Evo nekoliko kratkih savjeta koje možete koristiti kao upute i potrebne korake koje trebate savladati u vašem online marketingu. To su i elementi koji trebaju biti sastavni dio vaše online strategije:

1) Prvu stvar koji možete popraviti (ili razumjeti) jest način na koji komunicirate sa svojim posjetiteljima. Jednostavno ne možete komunicirati na isti način sa nekim tko je prvi put na vašoj stranici i nekim tko je već postao vaš kupac, ili se upravo sprema da postane. Ovakav, da ga nazovem tradicionalni način komunikacije sa posjetiteljima, u današnjem online marketingu dovodi to tradicionalno loše konverzije. Ako uopće do nje dođe.
Više informacija o ovoj temi možete saznati u post-u kojeg sam napisao: “Višeslojni marketing kao budućnost online oglašavanja”.

2) Koristite marketing funnel kao vaše online “oružje”. Osim svoje prvobitne namjene da od neinformiranog posjetitelja napravi žednog kupca, pobrinite se da vašim marketing funnel-om date dovoljno vremena osobi koja je dio njega, da sama odabere trenutak, odnosno kada će biti spremna otići korak dalje sa vama – postati vaš novi kupac.

3) Landing stranice kao ulaz pretplatnika u vaš marketing funnel. Landing stranica je najbolji alat (da ju tako nazove) za skupljanje pretplatnika i potencialnih kupaca te najbolje mjesto za slanje plaćenog prometa.

4) Email marketing kao sredstvo komunikacije, povezivanja i pozicioniranja kao autoriteta svojim pretplatnicima i potencijalnim kupcima. Email marketing je i dalje najjeftiniji i najintimniji oblik komunikacije online. Što ga prije krenete koristiti u vašem online biznisu, brže će te ubrati njegove plodove.

5) Generiranje prometa. Kada imate postavljen marketing funnel, tek bi tada preporučio da krenete sa trošenjem novca na plaćeni promet. Sve prije toga bi bilo bacanje novca.
Ako ste se pronašli u ovim riječima, za početak bih vam preporučio da pogledate kakvi tipove posjetitelja postoje koji dolaze na vašu stranicu, te zašto pravimo odmah samoubilačku grešku i šaljemo istu poruku svim posjetiteljima.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke