Kako prikupiti 100 potencijalnih kupaca koristeći Facebook marketing?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Nije tajna da mi je Facebook najdraži izvor plaćenog prometa prema mom online biznisu. Ali zašto Facebook kada tamo ljudi ne idu s namjerom da nešto kupe? Pogotovo kada ljudi imaju tendenciju da samo skrolaju na brzinu kroz news feed i da su tijekom boravka na Facebooku u tzv. zombi modu? Zar nema neko bolje mjesto za traženje potencijalnih kupaca? Hajdemo pogledati Facebook VS Google. Evo još jedna paralela s Google oglasim i prelazimo na stvar. Kada nam Google nudi opciju da doslovno spremne kupce koji traže proizvod možemo dovesti na svoju stranicu, zašto uopće koristiti Facebook? Dva (pored još mnogih drugih) bitna razloga s kojima se susreću moji klijenti:

1.  ljudi su dosta oprezni kada kupuju online. Teško se odlučiti na kupnju na nekoj stranici koju prvi put u životu vidite.

2.  ne postoji dovoljna količina pretraga na Google-u za ciljani proizvod. Postoje alternative naravno, ali uz plaćanje određene cijene.

Kako onda iskoristiti Facebook za svoj online marketing i generiranje potencijalnih kupaca? Ja osobno koristim jednu dosta jednostavnu i provjerenu metodu generiranja potencijalnih kupaca. Moja online strategija se sastoji iz 3 marketinška nivoa. Tri različita marketing funnela, 3 različite marketinške poruke s 3 različita cilja. Dole ispod ću vam objasniti kako prvi od njih izgleda. Metoda prvog marketinškog nivoa koju koristim se sastoji iz dva djela:

1.  identificiranje zainteresirane publike

2.  konvertiranje ljudi koji su pokazali interes u pretplatnike

Koje elemente sadržava prva faza?

Za identificiranje osoba koje zanima ono što nudim koristi read magnet – komad informativnog sadržaja na mojoj stranici, tipa ovog sada što čitate. Za Facebook oglas koristim upadljivu sliku kao bih privukao pozornost čitatelja, a tekst jasno govori o tome šta će naći ako kliknu na sliku ili link. Bez nekih trikova kojima bih povećao broj klikova. Želim isključivo ljude koje zanima sadržaj. Koristeći Facebook audiences, kreiram custom audience koristeći link na koji šaljem posjetitelje. Promoviranje informativnog sadržaja ima svoje ogromne prednosti. Kako dajete vrijedne informacije a ne promovirate proizvod, Facebook će vas nagraditi s jeftinijim klikovima. Drugo, gradite retargeting listu ljudi za koje znate da su pokazali interes za određenu temu. Kada skupim preko 500 posjeta sadržaju na svojoj stranici kreće druga faza. A tipično, cijena klika me košta od $0,01 do $0,05. Sve preko automatski gasim jer mi je pre skupo i znam da mogu, uz male promjene, dobiti klik za par centi. Tih 500 posjeta (ali bude to i puno više, inače idemo od 1000 ljudi na retargeting listi pa na više) me košta par dolara, što rado platim.

Krenimo s drugom fazom:

U drugoj fazi targetiram osobe koje su konzumirale informativni sadržaj tako što ih šaljem na landing page gdje im nudim da besplatno preuzmu moj lead magnet vezan za sadržaj za koji su pokazali interes. Kako promovirate landing stranicu osobama koje su bile u doticaju s vama ili vašim brendom, te ste im pružili korisne informacije, stvorili ste određenu dozu povjerenja kod njih. Dobar broj posjetitelja koji dođu na landing stranicu će se prijaviti da preuzmu lead magnet. Samim tim će cijena po prijavljenoj osobi biti puno manja nego da ste direktno promovirali landing page osobama koje nisu bile u doticaj sa vama ili vašim brendom. Od trenutka kada upišu svoje podatke, dobit će tipično seriju od 8-12 emailova gdje počinje prava konverzacija. Ovo su u grubo koraci koje je potrebno poduzeti. Detaljan opis na žalost ne stane u samo jedan post. Tekst koji koristite u vašem Facebook oglasu također može kvalificirati vašu ciljanu publiku. Potrebno je samo znati kakav sadržaj pisati i kojim redoslijedom. Jednu od strategija koji volim koristiti, a izmislio ju je Scott Oldford, možete detaljno pronaći klikom na ovaj link.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke