Dosta rasprave se vodi oko same dužine texta u samom Facebook oglasu, koja je opcija bolja. Po meni, ako uopće razmišljate između ove dvije opcije, već ste krenuli pogrešnim putem. Iako govorimo o tekstu oglasa, ovo su kompletno dvije različite stvari koje se ne mogu baš uspoređivati ili trpati pod istu kategoriju. Zašto? Prije nego dam odgovor, moram se vratiti na stanje uma osobe koja će konzumirati sadržaj oglasa, odnosno trebate znati vi, kao oglašivač, kome se želite obratiti, uz još jednu bitnu stavku. I o njoj malo kasnije. Kao što već znate, većinu vaših posjetitelja možemo svrstati u 3 kategorije. Pored 3 kategorije posjetitelja, imamo i 4 vrste oglasa koje radimo:
1. Kreiranje publike
2. Generiranje pretplatnika
3. Awareness ads
4. Sales ads
Svaka od njih ima različit cilj sa svojom različitom porukom i nivoom svijesti posjetitelja. I za svaku od njih možemo koristiti i duži format teksta i kraći. Ovisi o branši i vašoj publici, ali još bitnije, cilju koji želite postići. Koji je izbor vama bolji, možete jedino znati ako testirate obje opcije, nikako se nemojte oslanjati na preporuke, šta drugi kažu ili nečija iskustva. Ono što vam ja mogu preporučiti, jest kako na ispravan način koristiti obje opcije. A na vama je da ih testirate. Da vam dam odgovor zašto ja ne svrstavam u isti koš dužinu text oglasa. Uzmimo za primjer privi tip oglasa, bildanje publike. Preporuka je da treba koristiti krati oglas koji najčešće sadržava pitanje u sebi ili intrigira čitatelja kako bi klinku na sam oglas, posjetio vašu stranicu te će dalje sam text na vašoj stranici odraditi drugi dio posla. To je sasvim OK, i sam koristim ovakav pristup u većini svojih oglasa prvog nivoa. Prednosti ovakvog tipa texta oglasa:
Međutim, ono što trebate znati jest, kada se koristite ovakav pristup, privući će te i veliki broj osoba kojima će na prvu biti možda interesantno ono što pročitaju u oglasu te iz neke čiste znatiželje kliknu na oglas. I sad odlazim u konflikt s onima koji kažu da treba izbjegavati duge oglase s osobama koje nisu upoznate s vama niti s vašim brendom. Ja kažem da treba, odnosno da slobodno možete koristiti dugi text zbog sljedećeg:
Napisao sam članak koji je posvećen upravo toj temi. Kliknite ovdje i saznajte kojih 5 elemenata treba sadržavati text vašeg oglasa.
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]