Google Tag manager prikuplja podatke o ponašanju posjetitelja vašeg weba. Uz malo vještine i truda obrađeni podaci postat će Vaša platforma za poslovno odlučivanje.
Bez Google Tag managera ukupna učinkovitost digitalnog marketinga može doći u pitanje pa ga je potrebno koristiti u svim ozbiljnim marketinškim poduhvatima.
Google Tag Manager je alat koji vam može uštedjeti sate i sate prilikom implementacije Google analitike i jednom kada ga probate više nećete moći bez njega. Možda trebate hitno postaviti Facebook pixel ili HotJar skriptu na vaš web, a nemate vremena čekati developere? Ništa zato, uz Google Tag Manager sve to možete napraviti sami u svega par minuta, a developeri će vam biti zahvalni jer ćete ih onda “gnjaviti” samo za “pametnije” stvari.
Za primjenu vještina naučenih na treningu poželjno je imati već kreiran račun za Google Tag Manager i pristup nekom postojećem Containeru. Pristup podacima Google Analyticsa nekog postojećeg weba je dobrodošao.
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Ukoliko ste pregledali sadržaje, a još uvijek niste sigurni što je najbolji izbor za Vas molimo nazovite našeg konzultanta na 01/3873-088. Rado ćemo pomoći i odgovoriti na sva Vaša pitanja.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Studirao je psihologiju pa sve voli analizirati, a najčešće uspješnost kreiranih i objavljenih sadržaja, njihov utjecaj na kupce, zaposlenike i ostale dionike poslovnih procesa.
Iskustvo je stjecao u najboljim kompanijama. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru, agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi.
Jedan je od najtraženijih eksperata za analitiku u regiji, čest je predavač na domaćim i međunarodnim radionicama i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na njegovim radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse naučit ćete kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica, te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.