Sijedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan jer je radio s Agencijom X i Agencijom Y(samo uz put: Uvjeren sam da su to ponajbolje AdWords agencije u RH), a ipak ima jako loše rezultate kampanje. Ima loš Quality score i plaća zato vrlo visoku cijenu klika u jako konkurentnom okruženju. Quality score je, uz postavljenu cijenu klika, najvažniji faktor koji utječe na poziciju oglasa (AdRank) i cijenu klika.
Pisali smo više puta o Quality score na našem blogu (Damirov članak o Quality score-u, Davorinov članak o quality score i moj članak o Quality score-u). Naravno da je i nama Quality score važan jer izravno utječe na troškove oglašavanja. Ima puno rasprava o tome što sve ulazi u algoritam za izračun Quality score, ali svi se slažu jednom:
CTR je omjer između broja klika na oglas i broja prikaza oglasa i preporučujem da pročitate na našem blogu članak o Clickthrough rate ili CTR-u.
Ono što se kod AdWords sustava događa (kao i u cijeloj IT branši) jer velik broj promjena od kojih neke značajno utječu na kampanju. Ako stalno ne pratite novosti, naprosto plaćate više novaca. Tako se dogodilo i s dvije promjene koje je Google uveo u AdWords sustav.
Uključene su u osnovne postavke kampanje, po defaultu, dvije opcije koje su značajno utjecale na dotadašnji način prikazivanja oglasa. Uključeni su Googole search partneri pod networks izbornikom i uključeni su misspellings za exact i phrase keyworde:
Ako imate ovakve brojke provjerite, search partners network:
To je vrlo jednostavno:
Izvještaj koji ćete dobiti odmah će Vam dati odgovor da li isključiti search partnere ili ne:
Da li isključiti misspelling, morate provjeriti u Search terms izvještaju. Search terms izvještaj bi trebalo gledati svakodnevno:
Ako provjerite te izvještaje i povratne podatke, moguće će da Vam CTR skokovito porasti, a to znači i bolji Quality score. Posljedično, niža je cijena klika i/ili bolja pozicija oglasa.
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]