7 razloga zašto morate imati marketing funnel kao dio vaše online strategije

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Kad god pišem ili govorim o marketing funnel-ima, ne dozvoljavam si ni trunku neozbiljnosti. Za mene je ta tema ozbiljna kao kirurgu pacijent kojeg treba operirati na stolu. A kako često nailazim (na žalost), na pitanja vezana za važnost ili sam smisao marketing funnel-a, odlučio sam se napisati par razloga zašto smatram da je marketing funnel ključan za svaki online biznis. Prvo, šta je to marketing funnel?Po definiciji: Internet Marketing Funnel (ili samo marketing funnel): je marketinška strategija koja ima za cilj razviti odnos s potencijalnim kupcem od trenutka prvog kontakta s našom marketinškom porukom pa do konačnog cilja. Najčešće se prikazuje kao obrnuta piramida. Kako se potencijalni kupac spušta prema dnu piramide, tako postaje informiraniji, a ujedno gradite odnos s njim. Na kraju piramide dobijete spremnog i informiranog kupca. Idemo sada vidjeti koji su to razlozi zbog kojih morate imati marketing funnel kao dio vaše online strategije:

– danas više nije dovoljno dovesti posjetitelja na landing stranicu – ulaz u vaš marketing funnel, pokupiti email te pokušati prodati proizvod. Na žalost ne. Kako se tehnologija razvija i naš način komunikacije s posjetiteljima mijenja, tako se mijenjaju i marketing funnel-i, da kažem evoluiraju. Danas trebate pružiti iskustvo posjetitelju! To je najbolji način diferenciranja od konkurencije te pridobivanja potencijalnih kupaca koristeći marketing funnel-e.

– nisi svi posjetitelji koji dolaze na vašu web stranicu isti. Marketinškim fannelima možete uspješno komunicirati i slati odgovarajuću poruku ljudima koji prvi put dolaze na vašu stranicu, drugačije s potencijalnim kupcima, a potpuno drugačije s već postojećim kupcima.

– marketing funnel vam daje mogućnost zbližavanja s potencijalnim kupcima. U moru online “zujanja”, vjerovati danas nekome online jest velika stvar. Marketing funnel vam upravo to pruža, da posjetitelj upozna vas i vaš biznis prije nego što zatražite da nešto kupe od vas. A kako se pozicionirati kao autoritet u branši možete saznati klikom na OVAJ LINK. (odvest će vas na članak koji sam napisao na tu temu)

– u nastavku prethodnog razloga, marketing funnel vam daje mogućnost dobivanja informiranog kupca prije nego što mu ponudite svoj proizvod. Zašto je to bitno? Ako je osoba svjesna problema koji ima u životu, ako ste stekli povjerenje kod te osobe i pokaza li kao osoba od povjerenja, kada prezentirate svoj proizvod kao rješenje za njegove probleme, šta mislite da će se dogoditi s vašom konverzijom? Naravno da će porasti iznad standarda vaše branše i dati vam prednost nad konkurencijom.

– marketing funnel vam omogućava da komunicirate s potencijalnim kupcima na više nivoa. Bez njih, osuđeni ste na linearni marketing.Imate opciju raditi paralelno više od jednog marketing funnela koji vode istom cilju, s namjerom da olakšaju prodaju i povećaju konverziju. Zašto to ne iskoristiti?

– ne mora biti cilj svakog marketing funnela prodaja. To jest ljepota marketing funnela. Da se razumijemo, naš konačni cilj jest prodaja, od toga živimo, ali pojedini marketing funneli ne moraju imati za cilj prodaju. U stvari, ne mora imati niti jedan. Vašim online marketing funnelima možete dovesti kupce direktno pred svoja vrata ili izvršiti prodaju putem dogovorenog telefonskog poziva. Što je sasvim čest slučaj online.

– možda i najveća prednost marketing funnel-a od svega nabrojanog (osim veće konverzije naravno), jest mogućnost potpune automatizacije. Uz današnju tehnologiju i dostupne alate, možete, ne više uz relativno malo novca, nego bukvalno uz malo novca napraviti automatizirani marketing funnel sa svim njegovim ključnim elementima. I samo tako će te moći potpuno uživati u svom online biznisu.

Nadam se da vam je sada jasnije zašto morate imati marketing funnel kao dio vaše online strategije. Nemojte dozvoliti da gubite posjetitelje i novce jer nemate marketing funnel. Tehnologija više nije barijera, samo je pitanje vaše volje. A dao sam vam sasvim dovoljno razloga zašto trebate marketing funnel. Odakle krenuti? Preporučio bih od poznavanja vaše publike, odnosno tipa posjetitelja koji dolaze u doticaj s vašim online biznisom.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke