Management i Leadership
🎯 Cilj radionice je razviti i unaprijediti menadžerske i vodstvene kompetencije voditelja ili direktora prodajnih timova kao i vlasnika u manjim i srednjim prodajnim tvrtkama. Nije ...
🎯 Cilj radionice je razviti i unaprijediti vještine voditelja kako bi stekli kredibilitet i povećali razinu utjecaja na članove tima. Educirani lideri vode i upravljaju ...
U poslu i životu, ne dobivamo ono što smo zaslužili, već ono što smo ispregovarali. Ovo je radionica za sve one kojima je dosta loših pregovaračkih ishoda i koji žele u pregovorima ...
🎯Ako ste lider ili osoba od utjecaja od Vas se traži da budete samouvjereni, jasni i uvjerljivi kad stanete pred ljude. Ako se pojavi nesigurnost u ponašanju, intonaciji ili govoru ...
🏍 Jurite li za poslovnim i privatnim obavezama do granice izdržljivosti?
🆘 Kako god da se organizirate, ipak ne stižete, i pucate po šavovima?
😢 Osjećate ...
Najbolje prodajne rezultate u timu često ima upravo voditelj prodaje, međutim to bi za tvrtku dugoročno mogao biti problem! Pitate se ...
Vodstvo jedan od najinteresantnijih, ali i najzagonetnijih fenomena iz domene organizacijskih i međuljudskih odnosa. Na koji način ...
Promjena odavno nije stvar izbora već nužnost. Da je to istina svjedočimo upravo sada kada su brojne organizacije pa čak i cijele ...
Dobri prodavači često postaju voditelji prodajnih timova. Obzirom da su to dva različita posla i funkcije, novim menadžerima bit će ...
Bez obzira jesu li aktivnosti na kojima radimo službeno prozvane projektom ili ne, one i dalje podliježu zakonitostima dobrog projektnog ...
Jeste li organizirani, samouvjereni, opušteni i po potrebi duhoviti dok prezentirate? Vaš kupac to vidi i u samo nekoliko trenutaka donosi ...
Najbolji način za povećanje dobiti!
Posao voditelja prodaje je da održava i razvija prodajno poslovanje, upravlja aktivnostima članova tima i uklanja prepreke u njihovom radu. Veći dio radnih zadataka voditelj realizira kroz aktivnosti svojih ljudi uz paralelni rad na razvoju njihovih kompetencija. Učinkovit voditelj prodajnog tima uvijek je tražen jer može biti najbolje i najbrže rješenje za povećanje tržišnog udjela, prodaje i dobiti. S druge strane, top menadžment često ima zamjerke upravo na njihov rad i rezultat. U nastavku navodimo neke od problema s kojima se prodajni menadžeri i njihove organizacije susreću i u čijem rješavanju pomažemo.
Problemi koje rješavamo
- voditelji nisu skloni ozbiljnom prodajnom planiranju,
- ne odriču se “svojih” kupaca s kojima i dalje operativno komuniciraju,
- voditelji su “superstar” prodavači koji zanemaruju svoje ljude,
- ne postoje kvalitetni mehanizmi praćenja i kontrole prodajnog rada,
- voditelji izbjegavaju preuzimanje odgovornosti kod donošenja važnih odluka,
- voditelji ne uspijevaju dovesti svoje ljude na razinu visoke učinkovitosti,
- imaju promjenljive prodajne strategije i ciljeve,
- žele sve napraviti sami,
- voditelji obavljaju poslove svojih ljudi,
- teško uspijevaju uspostaviti dobar odnos s članovima tima,
- nemaju autoritet kod starijih i iskusnijih djelatnika,
- nemaju kreativnih ideja
- neskloni su promjenama,
- ne rade dovoljno na razvoju organizacije,
- nisu zaiteresirani za probleme svojih ljudi,
- ne motiviraju-uglavnom kritiziraju,
- ne rade dovoljno na razvoju kompetencija svojih ljudi,
- nikad nemaju dovoljno vremena
- favoriziraju neke članove tima,
- ne daju povratnu informaciju (feedback) na adekvatan način,
- loše podnose stres,
- loše delegiraju.
Jesu li u vašem poduzeću prodavači bez voditeljskog iskustva unaprijeđeni na pozicije voditelja bez da su prošli odgovarajuću edukaciju. Uloga voditelja puno je kompleksnija od uloge prodavača i zahtijeva nova interpersonalna, menadžerska, liderska i druga znanja i vještine. Nisu rijetke situacije da zbog nedostatka ovih kompetencija novi voditelji ustvari ne vode tim nego nastavljaju raditi ono što su radili nekad. Na taj način dobri prodavači postaju loši rukovoditelji, a da toga nisu ni svjesni, a njihovi ljudi se “snalaze” sami i stagniraju bez adekvatnog vodstva. Posljedice mogu biti neugodne, od različitih operativnih problema, izostanka rezultata do erozije prodajnog tima.
Što možemo učiniti za Vas?
BestPractice.hr ima značajna iskustva na poslovima upravljanja prodajom u različitim industrijskim granama i respektabilnim organizacijama. Mnogim organizacijama smo pomogli u stvaranju respektabilnog menadžerskog kadra. Cilj naših trening programa je stvaranje visoko kompetentnih menadžera koji će biti spremni za sve teže tržišne izazove.
Kako napraviti prvi korak u suradnji?
Prvi i iznimno važan korak je zajedničko pažljivo definiranje situacije s kojom se suočava organizacija, detektiranje uzroka problema i određivanje specifičnih ciljeva. Nakon toga bit ćemo spremni za pripremu edukativnog projekta, treninga ili coachinga. Kontaktirajte nas bez obavez kako bi Vas informirali o mogućnostima.
Kako izmjeriti uspjeh edukacija?
Smatramo da korist koju klijent dobiva edukacijom treba biti transparentna stoga je mjerenje utjecaja edukacija i treninga na kvalitetu i rezultat rada polaznika iznimno važan element našeg rada. Na taj način povećavamo sigurnost klijentove investicije i omogućavamo kontrolu učinka našeg edukativnog rada. Mjerenjem se također omogućava sustavno upravljenje kompetencijama i „benchmarking“.
15
godina
s Vama
459
3266
održanih radionica
18850
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]