Akademija profesionalne prodaje

Odlično ocijenjen interaktivni program u trajanju od 4 odvojena trening dana, aktivnostima između susreta, te uz individualni prodajni coaching s trenerom!
Akademija se kontinuirano održava 3 puta godišnje pa pojedine module možete pohađati kad stignete i učiti brzinom koja Vam odgovara.

Ako niste zadovoljni prodajom, a smatrate da su vještine, angažiranost, ili nešto treće problem, vrijeme za promjenu negativnog trenda. Svi znaju da je prodavati svakim danom sve veći izazov. Stoga, bilo bi mudro da dodatnim prodajnim kompetencijama i novom energijom osnažite svoj prodajni tim jer čekanje samo pogoršava stanje. Ovaj program pomogao je stotinama naših polaznika da se razviju se u odlične prodavače. Pridružite nam se i budite među najboljima!


O akademiji

Prodajna akademija je spoj suvremenih trendova u prodajnoj komunikaciji i 20+ godina prodajnog iskustva našeg trenera. Ovdje se ne radi se o terijskim konceptima nego o “hands on” pristupu baziranom na situacijama iz prodajne prakse. Većinu vremena posvetit ćemo vježbama stvarnih prodajno-pregovaračkih situacija, a čut ćete na desetine prodajnih savjeta i malih tajni zanata koje nećete naći u prodajnim priručnicima i online tečajevima.

Prodajna akademija sastoji se od 3 modula ukupnog trajanja 32 sata u 4 odvojena dana plus coaching po individualnom dogovoru s polaznicima. Možete upisati Akademiju kao cjelinu što posebno preporučamo i popustima motiviramo ili samo module koji Vas zanimaju.

Radionice na akademiji:

Prezentacije koje se pamte
Jedna od najbolje ocijenjenih Best Practice edukacija koja je u našem asortimanu gotovo 10 godina. Svaka je ažurirana sa zadnjim ...
24/09/2021

Strategije i taktike poslovnog pregovaranja
Jedna od najbolje ocijenjenih Best Practice edukacija koja je u našem asortimanu gotovo 10 godina. Svaka je ažurirana sa zadnjim ...
10/06/2021

Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu (dvodnevna radionica)
Jedna od najbolje ocijenjenih Best Practice edukacija koja je u našem asortimanu gotovo 10 godina. Svaka je ažurirana sa zadnjim ...
07/09/2021

Zašto ova akademija

Zato što smo imali potrebu na jednom mjestu organizirati i isporučiti polaznicima vještine koje su potrebne za prodajni rad na visokom nivou kvalitete kroz praktične radionice i coaching sa najboljim trenerima.

Nakon 20 godina iskustva u prodaji i treningu, možemo sa velikom dozom sigurnosti reći da najveći broj prodavača u regiji nema završenu edukaciju iz prodaje, pregovaranja i prezentacijskih vještina. Vlada generalno mišljenje da prodavač može prodavati iako nema spomenute vještine. Naravno da je to potpuno krivo. Bez ovih vještina, tržišna pozicija prosječnog prodavača je veoma nepovoljna. Početnici ne mogu doći do potrebnog broja prodaja i realizacije pa stoga improviziraju, rade “na osjećaj”, “po iskustvu”, “po uputama kolega” i sl. što je najčešće krivi put.

Istina je da će bez strukturirane i profesionalno isporučene edukacije prodavači godinama sakupljati iskustva i tražiti svoj prodajni put učeći se na vlastitim greškama, na stotinama izgubljenih prodaja i loših ugovora. Zbroj vrijednosti izgubljenih prodaja nemjerljivo će nadmašiti vrijednost prodajnih edukacija, a “pravi” rezultat će i dalje biti teško dostižan. Stoga, budite ekonomični i mudri. Napravite sve što je potrebno da bi Vaši ljudi dobili ono što im treba za prodajni rad na visokom nivou kvalitete! Dajte im edukaciju, dobrog voditelja i prodajni plan i bit će spremni za nekoliko mjeseci.

Kome je akademija namijenjena
  • Prodavačima,
  • Voditeljima i direktorima prodajnih odjela,
  • Vlasnicima manjih i srednjih poduzeća,
  • Svima koji započinju prodaju preko interneta, a zaključuju je u izravnom kontaktu.
  • Free lancer-ima,
  • Startup-ovima,
  • Svim poslovnim ljudima koji komuniciraju s kupcima.

Datumi i cijene

U sustavu ranih prijava, 15 i više dana prije svake radionice vrijede slijedeće cijene:

  • 2.543 kn, Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu (2 x radionica 8 h)
  • 1.399 kn, Prezentacije koje se pamte (radionica 8 h)
  • 1.399 kn, Strategije i taktike pregovaranja u prodaji (radionica 8 h)

u sustavu redovnih prijava 14 i manje dana prije svake radionice cijene se uvećavaju za 15%.

Dodatni popusti:

  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 20%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

 

Lokacije održavanja
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena:
U sustavu ranih prijava jednodnevni moduli 1399kn, a dvodnevni 2543kn. Za uplate iz inozemstva protuvrijednost u EUR.

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

• Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
• Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
• Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
• Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
• Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Treneri na radionicama:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i ...


Volimo Vaša pitanja:)

Ako trebate mišljenje eksperta oko korisnosti ovog programa za Vaš posao ili želite Akademiju naručiti interno za vaš tim slobodno nazovite našeg konzultanta na 01/3873-088.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke